Thursday, November 29, 2007

Stand-up comedy @ DeKO

Vă promiteam într-un post anterior că în curând vom mai avea parte de stand-up comedy de calitate de la DeKO; aşa că iată care sunt în viitorul apropiat show-urile de stand-up din Iaşi care merită:

  1. pe 2 decembrie vine Trupa DeKO în Hypnotic. Au băgat biletul 20 ron, e drept, dar e și consumaţie inclusă. În plus, va fi mult mai bine aranjată sala de data acesta, cu scaune extra, pufarine, transmis pe plasme pentru locurile de unde nu se vede foarte bine.
  2. pe 16 decembrie vine trupa mica, Trupa Cealaltă, iar Narcisa spune că vor exagera cu preţul biletului.

Acestea fiind zise, distracție plăcută! ;o)

8 comments:

Gina said...

Hm... pe 2 n-am reusit s-ajung, adik ieri, nu stiu daca ajung nici pe 16 daca vor sa exagereze cu pretul biletului. Vin Sarbatorile si la mine si am ceva bunatati de facut si o casa de impodobit. Da, singura, casa mea :>

Anonymous said...

Unde vor veni cei de la Trupa Cealalta pe 16?Ai idee?

Unknown said...

Nici eu nu am ajuns ieri, pe 2, dar pe 16 poate ajung. Inca nu stiu unde va fi pe 16, dar cand aflu, anunt! ;)

Tiberiu said...

Cred că s-a înţeles greşit... Trupa Cealaltă (Tiberiu, Radu, Micutzu') fiind juniorii familiei DeKO au biletul mai ieftin decât seniorii. Înainte de "vor exagera" lipseşte un "nu". Bineînţeles în afară de cazul în care se referă la exagerat de mic... :D
Deci nu vă faceţi griji că nu rămâneţi fără bani de sarmale, cozonac, globuri şi droguri recreaţionale dacă veniţi la show. Vă aşteptăm cu drag!

Unknown said...

Merci pentru ajutor Tibi! Eu oricum, abia vă aştept, pentru că experienţa de data trecută a fost suficientă să mă convingă.

Ai idee dacă şi voi o să veniţi în Hypnotic sau dacă va fi tot la Luceafărul? Eu unul am preferat atmosfera de la teatru, se simte că sala e gândită pentru "spectacole"! :D

Tiberiu said...

Venim în Hypnotic de data asta, dar şi nouă ne-a plăcut foarte tare la Luceafărul şi vrem să repetăm experienţa. În perioada următoare, Trupa Cealaltă şi Trupa DeKO au să vină cu schimbul în Hypnotic. Cât despre evenimente mai mari, să vedem ce se rezolvă la nivel de management... Un lucru e sigur: atâta timp cât lumea ne vrea, noi găsim soluţii şi venim!

Unknown said...

Eu va spun sincer ca dupa ce am fost la Luceafarul, organizarea si "lumea" din Hypnotic nu prea m-a impresionat. Initial strambam din nas ca era in "teatrul de papusi", dar experienta nu se compara...

Tiberiu said...

Am fost aseară cu Trupa Cealaltă în Hypnotic. M-am simţit excelent! Nu degeaba avem noi ce avem cu Iaşi-ul... public, atmosferă, băutură, tot ce trebuie... Abia aştept să ne întoarcem. Sărbători fericite!